top of page
Keresés
  • balazsnoi

vendégek

2022.03.10-20.


A kalandom tervezésekor valamiért azt gondoltam, hogy amikor valaki elmegy egy pár hónap Erasmusra, akkor úgymond teljesen egyedül lesz arra az időre (persze leszámítva az újdonsült barátokat). Ennek ellenére, amint valakivel szóba került, hogy leadtam a jelentkezésemet Finnországba, az első kérdések között szerepelt a „Na és meg lehet majd ott látogatni?”. Még azt sem tudtam, hogy én jöhetek-e, nemhogy tudok e vendégeket fogadni. Érkezésem után nyilvánvalóvá vált, hogy a vendégfogadás lehetséges, sőt a vendég hallgatók igen nagy százaléka szervezett külföldi találkozót a hazai barátokkal, családdal. Egy szó mint száz, március közepén -tíz nap leforgása alatt, két turnusban- négy látogatóm is érkezett otthonról.


Első körben a bátyám és a barátnője tiszteltek meg az egy hetes jelenlétükkel, majd két barátnőmnek adtam helyet egy hosszú hétvége erejéig. Szerencsére mindannyian tudnak valamilyen szinten angolul, ennek köszönhetően könnyen tudtunk közös programokat szervezni az itteni barátaim társaságában is. Bár nem én voltam a látogató, úgy gondolom, hogy ez egy jó lehetőség volt a vendégeim számára, hiszen így kaphattak egy kis darabot az Erasmus élményből is, a külföldi utazásuk mellé.





bottom of page