top of page
Keresés
  • balazsnoi

hazaút

2022.04.27.


Az egyetemi teendők befejeztével búcsút intettem a kampusznak, az újdonsült barátoknak, valamint a finnországi életnek. A hazautamat -az ideiglenes otthonomból- gyalog indítottam a mikkeli vasútállomásra két barátom segítségével. Miután sikeresen „feltettek” engem és a bőröndjeimet a vonatra, megpihenhettem egy órácskára az átszállásom előtt. A következő vonat juttatott el Lappeenrantába, ahol végül taxival érkeztem meg a repülőtérre.



A reptéren várnom kellett egy jó pár órát, de sajnos csak így volt menetrendi tömegközlekedés. Érdekes élmény volt a piciny kis reptér egyetlen termének egyetlen padján várakozni, de viszonylag hamar eltelt az idő. A járatom Bécsbe tartott, ugyanis jelenleg nem indítanak Budapestre gépeket, ennek ellenére még így is jobban megérte hazajutni, mint a Helsinkiből Budapestre tartó Finnair járatát választani. Bécsből a szüleim hoztak haza autóval, így nem tartott sokkal tovább az út.


Mindent összevetve felejthetetlen élményekkel gazdagodhattam az Erasmus kalandom során. Semmivel sem cserélném el ezt a pár hónapot, ami tapasztalatot, személyiség fejlődést, barátokat és örök emlékeket adott.


bottom of page