top of page
Keresés
  • balazsnoi

jelenléti oktatás

2022.02.14-től


Február 14-én a külföldi hallgatók számára megkezdődött a jelenléti oktatás. Ez ambivalens érzéseket kelt a legtöbbünkben, hiszen végre találkozhatunk újabb emberekkel is, ugyanakkor néha jobb a komfortos szobából követni az órát. Az itteni egy hetes téli szünet beköszöntével nem igen volt alkalmam beleszokni az új helyzetbe, de ennél már csak egy újabbat ismerhetek meg. Március 7-én a finn hallgatók is visszakerültek az iskolapadba, noha ez csak annyit tesz számomra, hogy több embert látok a folyosókon. Nem igazán vegyülnek velünk az itteniek, még az erre kinevezett „tutor” -ok sem (tisztelet a kivételnek).



Az órák menete se változott sokat az online oktatáshoz képest, sőt néhány óra -véleményem szerint- még jobban is működött a gép előtt. De tekintve, hogy nem szakadok meg az órarendem terhei alatt, nem én vagyok a legmegfelelőbb ember a minősítésre. Két tárgyam továbbra is online felületen teljesítendő, egy vizsgával záruló előadás és egy önállóan teljesítendő finn nyelvi óra.


Összeségében a jelenléti oktatás sokkal jobban lefárasztja a hallgatókat, tehát engem is. Kicsit nehezebb programokat szervezni, de azért így is remek helyekre sikerül eljutnunk.



bottom of page